srijeda, 15. kolovoza 2007.

Sve sto smo zeleli,
sve sto smo hteli,
to su nam dali crveno-beli

Mladici borovi, devojke jele,
bore se posteno
za crveno-bele

Hej, hej, hej, hej, hej
Crvena Zvezda na nebu sja, hej
Crvenu Zvezdu volim i ja
Crvena Zvezda to nas je tim

Hej Zvezda crvena, crvena
Hej, Zvezda, hej
Hej Zvezda crvena, crvena
Hej, Zvezda, hej

Pune tribine ludih navijaca
i baklje svetle ,ceo sever gori, bubnjevi tutnje i pesma se ori
jedite govna mi smo sampioni
ale, ale...

Joj, joj, joj ....
ova Zvezda zivot je moj

Samo Zvezdu volim ja,
jer je ona najbolja
ale, ale, ale..eooo

Crveno-beli mi smo sa vama
i kad je radost i kada je bol,
sva srca nasa su uvek uz vas,
nemojte nikad izdati nas
ale, ale, ael...eoooo

Volare -oo, kantare - oooo
prvaci evrope smo mi
i zato sad pevamo svi (ponavlja se)

Daj gol, daj gol,
samo gol, nas je bog,
zivot dajemo,
za gol
i pevamo..... (ponavlja se)

Oh, my god, oh my god,
Red Star in my heart
and you'll never walk alone,
you'll never walk alone

Crvena Zvezdo, pobedjuj za nas,
ta pesma sada se cuje u glas,
napred mladici kucnuo je cas,
severna armija uvek je uz vas

na-na, na-na , na-na Zveeezda,
na-na , na-na-na-na-na Zvezda sampion
(evrovizija)

Aleee.. Crvena Zvezda le, Crvena Zvezda le..
(opera "Trubadur")

Hiljade DELIJA i huligana
bodrice Zvezdu do sudnjeg dana
Hiljade DELIJA i huligana
bodrice Zvezdu do sudnjeg dana
na Marakani, a i na strani,
uvek sa Zvezdom su huligani

Volim samo stadion, alkohol i zene,
nista drugo u zivotu ne privlaci mene
Ja sam iz Beograda ludak kakvog nema
Ja sam Zvezdin DELIJA i jak sam kao stena

Ja imam blest kojoj nema leka
i koja plasi normalnog coveka,
jer bog je meni poklonio mozak,
al' mi ga je Zvezda uzela


O Zvezdo, O Zvezdo, O Zvezdo,
ja volim te ludo, to znaj
O Zvezdo, O Zvezdo, O Zvezdo,
i pobedu zato mi daj

Bicu uvek sa tobom, makar nem'o 'leba
i bodricu te, Zvezdo na Marsu ako treba
Bicu uvek sa tobom, makar nem'o 'leba
i bodricu te, Zvezdo na Marsu ako treba

Dok se Zemlja, dok se Zemlja
oko Sunca krece
Zvezdini se huligani
umiriti nece

I opet tata kupio kozu s' plavim ocima
krive noge ima i mrda usima
i ako vam se ne svidja ova pesma nasa
mi cemo je pevati i opet, opet (ponavlja se)

Ustajete, verni navijaci
vi kojima je Zvezda sve
i zapevajte, gromko, jace
jer svi zivimo zbog nje.
Zapevajmo nase stare pesme
podignimo u vis salove
neka ceo sever sad osvetle
nase baklje pobede

Pobede dan se javlja
tutnji ceo stadion
iz nasih grla pesma
jer Zvezda je sampion

Nema komentara: