srijeda, 15. kolovoza 2007.

Ludi Sever

vodja: vikinte "u-u"
svi: "u-u!"
vodja: viknita "a-a"
svi "a-a!"
vodja:"Zvezda"
svi:"Zvezda!
najbolja je najbolja,
najbolja, najbolja
nasa Zvezda crvena, o-o Zvezda!

Beograd, Beograd,
to je nas grad,
koji nikad nije sam, nije sam,
nas B-e-o-g-r-a-d

Samo nju, samo nju,
najbolju i najdrazu,
nasu Zvezdu crvenu, crvenu,
Z-v-e-z-d-u

Avanti popolo, a la riscosa
la Stella Rosa, la Stella Rosa,
la Stella Rosa la triumphera,

la Stella Rosa la triumphera,
la Stella Rosa la triumphera,

la Stella Rosa la triumphera,
e viva Stella Rosa, viva Serbia!

Haj nek' se cuju, cuje, haj nek' se zna
da je nasa Zvezda nepobediva

Prolece na moje rame slece
djurdjevak zeleni, djurdjevak zeleni,
svim osim meni

E-ee-ee evo zore, evo zore,
bogu da se pomolim,
evo zore, evo zore,
Heeej djurdjevdan je,
a ja nisam s' onom koju volim

Ich liebe, ich liebe, ich liebe
Rotter Stern!

Stigle su na stanicu Zvezdine brigade,
ostaces u rusevini ti smrdljivi grade
stanovnici njegovi, bolje kuci bezite,
ili cete na ulici u krv da lezite.

Danas bice nereda, danas bice ludnica
evo idu huligani s' beogradskih ulica.
Lomie i palice, silovace zene sve
dobro cete upamtiti huligane Zvezdine

O, mama, mama, mama
O, mama, mama, mama
O, mama zaljubio sam se
Ja video sam Zvezdu
Ja video sam Zvezdu
E, mama, poludecu zbog nje

Navijaci Zvezdini
zapevajmo sada svi
najbolja si, najbolja si Zvezdo ti

O Zvezdo ljubavi
za tobom smo ludi mi
za tobom smo ludi mi
Zvezdo nasa ljubavi
najbolja si, najbolja si Zvezdo ti

Ooooo

Mi za Zvezdu navijamo
to nek' znaju sada svi
srce gromko nek' nam zbori
najbolji smo najbolji

Da spavam ne mogu zbog nje
jer Zvezda je Zvezda
I kad placem ona mi je sve
jer Zvezda je Zvezda
Zvezdu vole njene delije
jer Zvezda je Zvezda
Mala deca, zene zrelije
jer Zvezda je Zvezda

Ni vanzemaljci ne mogu zbog nje
jer Zvezda je Zvezda
U vasioni ona im je sve
jer Zvezda je Zvezda
Kada igra to je pravi lom
jer Zvezda je Zvezda
Sve u dimu, gori stadion
jer Zvezda je Zvezda

Mi smo cigani, najjaci smo, najjaci

Ovo je himna samo nasa
himna svih ludis zvezdasa
koji Crvenu Zvezdu vole
i za nju se bogu mole

Ima jedan strasan tim
mi smo ti koji zivimo s' njim
Tebe Zvezdo volim ja, jer si najbolja
Tebe Zvezdo volim ja, jer sam delija

Jutro je, jutro je
kad te nema bolje da se nisam ni probudila
nema mesta na jastuku koje nisam ljubila
Zvezdo moja, Zvezdo moja

Napred Zvezdo volimo te mi
napred Zvezdo najbolja si ti
ori se ceo stadion
Crvena Zvezda sampion

Zvezda je najbolja
mi svi to znamo
zato za Zvezdu i navijamo
Jer mi smo delije
verni navijaci
ne celom svetu mi smo najjaci

Napred Zvezdo pevaju ludaci,
mi smo novi evropski prvaci

We hate Notthingham Forest
we hate Everton, too
We hate Manchester United
but, Red Star, we love you!

Mi smo cigani,
najjaci smo, najjaci

Volim Zvezdu ,najbolja je ona,
volim Zvezdu moga sampiona
ne znam sta je bol
ne znam sta je tuga
volim Zvezdu svog najboljeg druga

Stadion pun, u dimu sve
i zastave se vijore
bubnjeva zvuk odjekuje
sever u transu luduju
i zapevajmo delije
Zvezda ole, Zvezda ole

Mi nismo ljudi, mi smo navijaci
niko na svetu nije od nas jaci
nama je lepo zato sto smo ludi
nemojte nista od nas da vas cudi

Dok drugi momci setaju po gradu
ne bi li nasli kakvu ribu mladu
ja vise volim dobro da se bijem
da lomim, rusim, ludujem i pijem

Od SPS-a u zemlji Srbiji
ceo svet misli da nema brojnijih Ceo svet gresi, postoji jaci,
a to smo mi, Zvezdini navijaci

Volimo te Zvezdo k'o najjacu drogu
ili kao Leskovac Milosevic Slobu

Al' zato mrzimo glupog Partizana
skoro kao Beograd druga Slobodana

Deda u posti svoje pare ceka
dok je keva u redu zbog mleka
moram da kradem uredjaj iz kola
bar da te gledam na gostovanja pola

Ljubavi, Zvezdo, ti si tako slatka
i zbog tebe, kosa mi je kratka
zbog tebe imam oziljke po telu
tebi sam dao svoju mladost celu

Sutra cu biti ja u gradu tata
pogrbljen malo zbog zutog oko vrata
i kad budem krao kola skupa
srce ce moje za Zvezdom da lupa

Sankcije teske, ceo narod psuje
goriva nema a nema ni struje
nije mi krivo ni sto se Zemlja topi
vec sto nisi, Zvezdo, u Evropi

Seks, kazu ljudi, da je mnogo vazan
da je to osecaj lep i mnogo snazan
i da biram od grobara ili Klaudije Sifer
jeb'o bi prvog makar im'o triper

Svi mi kazu da sam lud
i da nisam normalan
jer sam Zvezdin delija,
jer sam pravi huligan
Bas me briga za njih sve
jer ja zivim zbog Zvezde
i zato zapevajmo sada svi
sto smo Zvezdi odani

napred Zvezda ale, ale..

Nekada bio hram,
a sada grobnica,
srusen i spaljen do temelja,
hiljade mrtvih grobara

Njega su srusili,
njega su spalili,
najveci od varvara svih
navijaci Zvezdini

Na Marakani opet pesma stara
stadion pun, svi pevaju u glas,

ponovo smo bolji od grobara,
a parni valjak opet trazi spas,
ponovo smo bolji od grobara,
a parni valjak opet trazi spas.

A spasa nema, nece ga ni biti,
jer nasa Zvezda najbolja je sad,
grobari ce gorke suze liti,
a orice se pesmom beli grad


Na "marakanu" stigla je ona
ta banjicka drolja crvenkapa
svrsili joj svi u usta cigani
zato sto je puno pricala

Crvenkapo izgubices ponos
pusice i tvoj United Force
otisli su svi kucu prebijeni
najjaci su, znajte, cigani

U srcu mome, zivis samo ti, Zvezdo moja ljubavi,
o tebi sanjam, o tebi pevam
samo tebe volim ja

Eci, peci pec
jebacemo Mec

Oj, Francuzi, svi baksuzi,
delija vas sada guzi

Mi pevamo sada svi
Zvezda, Zvezda,
Mi pevamo sada svi
Zvezda sampion

Zvezda sampion, Zvezda sampion,
mi pevamo sada svi
Zvezda sampion.

(uz aplauz) Mi tapsemo sada svi
Zvezda, Zvezda
Mi tapsemo sada svi
Zvezda sampion

Zvezda sampion, Zvezda sampion
mi tapsemo sada svi
Zvezda sampion

(uz skakanje) Mi skacemo sada svi
Zvezda, Zvezda
Mi skacemo sada svi
Zvezda sampion.

Zvezda sampion, Zvezda sampion
mi skacemo sada svi
Zvezda sampion


Ale ale, ale ale..
napred Zvezdo, le-a-le..
Ale ale, ale ale..
o Zvezdo volim te..

Na-na-na, na-na-na,
na-na-na-na-na-na..
Na-na-na, na-na-na,
Zvezda je najbolja..


Grobari..
GROBARI !
Jel' nas cujete?
JEL' NAS CUJETE?
Grobari..
GROBARI!
Vi ste picke najvece..
VI STE PICKE NAJVECE!
(ponavlja se)

1 komentar:

Nils kaže...

Good blog. Hello from Denmark!