srijeda, 15. kolovoza 2007.

Tekstovi Pesama Delija

I kada ne budes prva ti
i kada se cuju zvizduci
i tada, Crvena Zvezdo znaj
da te volim ja

Dok srce kuca u nama,
ti Zvezdo nisi sama,
krv tece moja
crveno-belih boja

Na Topcideru, na tom severu,
Zvezdine se pesme ore,a zastave se vijore,
na tom severu

Volim Zvezdu ja, kao oka dva,
volecu je nek' svi znaju
i nek' za nju navijaju
volim Zvezdu ja.

Zvezda nam je i slava i nada
navijaci iz beloga grada
ti si Zvezdo becna nasa vera
ti si ponos svakog Zvezdasa

Beogradska zvona zvone
da pozdrave sampione
Beogradska zvona zvone
da pozdrave sampione

Zazvonite malo jace
za Zvezdine navijace
Zazvonite malo jace
za Zvezdine navijace

U ime svih u crveno-belom,
za zakletvu Zvezdi ja spev'o sam stih
ja kunem se srcem i dusom i telom
da bodricu, do smrti njih.
Al' zivot pred nama jos bitaka skriva
jer tezak je, tezak , taj fudbalski boj
ja znam, Zvezdu ceka jos sto ofanziva
i zivot joj poklanjam svoj.
Racunajte na nas.

Sumnjaju neki da bodrimo pogresan tim
i mrze nas zato sto uvek smo s' njim,
al' sever i dalje odjekuje tom,
navijackom pesmom najboljom.
Racunajte na nas

Crvena Zvezda, Crvena Zvezda,
Crvena Zvezda - Beograd

Na celom svetu mi je sve,
da zivim ne mogu bez nje
i zato pevam ceo da
Zvezda - Zvezda..ale, ale, ale..(ponovo)

Delije, Delije,
Delije smo mi,
najjaci smo , najjaci
plase nas se svi

Kada igras Zvezdo, ti
uvek cu te bodriti
samo tebe volim znaj,
pobedu nam zato (danas) daj
napred Zvezda
samo napred

Napred Zvezdo, samo napred
gde ti igras, tu smo mi,
nikad neces biti sama,
mi smo tvoji sinovi.
(pesma se ponavlja sa aplauzom izmedju stihova)

Nema komentara: